Εκπαιδευτικό προσωπικό

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2023

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (Διευθυντής, Δάσκαλος)
  • ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Υποδιευθυντής, Δάσκαλος)
  • ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Πληροφορικής)
  • ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ (Ειδικής Αγωγής)
  • ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (Εικαστικών)
  • ΒΑΧΛΙΩΤΗΣ ΗΛΙΑΣ (Ειδικής Αγωγής)
  • ΓΙΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ (Γερμανικών)
  • ΓΚΙΝΤΖΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Μουσικής)
  • ΓΟΥΒΑΛΑΡΗ ΕΥΔΟΚΙΑ (Δασκάλα)
  • ΚΗΜΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Ειδικής Αγωγής)
  • ΚΟΜΠΟΡΟΖΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Δασκάλα)
  • ΚΟΡΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Δάσκαλος)
  • ΚΟΡΔΟΝΟΥΡΗ ΑΣΗΜΙΝΑ (Δασκάλα)
  • ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)
  • ΛΕΠΕΤΣΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ (Ειδικής Αγωγής)
  • ΛΩΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ (Δασκάλα)
  • ΜΑΛΕΒΙΤΗ ΣΟΦΙΑ (Φυσικής Αγωγής)
  • ΞΕΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Αγγλικών)
  • ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Φυσικής Αγωγής)
  • ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΩΤΗΡΟΥΛΑ (Δασκάλα)
  • ΠΑΠΑΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Εικαστικών)
  • ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Δάσκαλος)
  • ΠΙΚΕΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (Γαλλικών)
  • ΡΟΜΠΟΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ (Δασκάλα)
  • ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Δασκάλα)
  • ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Δασκάλα)
  • ΤΖΑΝΕΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (Ειδικής Αγωγής)
  • ΤΣΙΧΛΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ (Θεατρικής Αγωγής)
  • ΤΣΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Δασκάλα)
  • ΤΣΟΠΕΛΑ ΑΓΛΑΙΑ (Δασκάλα)
  • ΧΗΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Δάσκαλος)

ΕΕΠ - ΕΒΠ

  • ΚΟΥΛΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ (Ψυχολόγος - ΠΕ23)
  • ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Κοινωνική Λειτουργός - ΠΕ30)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΤΑΣΕΩΝ – ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2022

Στα πλαίσια του Συλλογικού Προγραμματισμού της Σχολικής Μονάδας, για το σχολικό έτος 2021-2022, ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Δημιουργία κώδικα διαχείρισης εντάσεων – συγκρούσεων μεταξύ μαθητών/τριών στα διαλείμματα».

Βασικοί στόχοι της Δράσης, διάρκειας έξι μηνών, ήταν οι μαθητές να εκπαιδευτούν στους τρόπους αντιμετώπισης μιας έντασης – σύγκρουσης, να αποδέχονται τις συνέπειές της, να υιοθετήσουν και να εφαρμόζουν συγκεκριμένους κανόνες διαχείρισης κρίσεων, να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Στο Σχέδιο Δράσης, εκτός από τους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς, συμμετείχε και η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης ( ΕΔΥ) του Σχολείου.

Μέσα από τις βιωματικές εμπειρίες των μαθητών, κατά τη διάρκεια της Δράσης, δημιουργήθηκε σχετική αφίσα με σαφείς και σύντομες οδηγίες, η οποία αναρτήθηκε σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους του Σχολείου.  

Συντονιστής Δράσης:  

Στασινόπουλος Δημήτριος

Ομάδα Δράσης:         

Τσονοπούλου Αναστασία

Φωτόπουλος Σπύρος

Αντωνίου Ραλλού – Χριστίνα

Σπανού Κατερίνα

Τα μέλη της ΕΔΥ:       

Πετροπούλου Παρασκευή, κοινωνική λειτουργός

Τσουκαλά Αλεξάνδρα, ψυχολόγος

 

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Σάββατο, 16 Απριλίου 2022

Ευχόμαστε ολόψυχα το Άγιο Φως της Ανάστασης να χαρίσει σε εσάς και τις οικογένειές σας γαλήνη, αγάπη και υγεία!!!!

Οι δασκάλες και τα παιδιά της  Δ τάξης  σας εύχονται :

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!!!

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Παρασκευή, 05 Φεβρουαρίου 2016

espa20162020

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΠ1» (MIS 446745) ΚΑΙ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ 6,8,9» (MIS 5000043) TOY Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Ένταξη και η Ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους (Inclusive education) θεωρείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ ως μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για μαθητές με αναπηρία και ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνοχής.

Η παρούσα Πράξη προσπαθεί να αντιμετωπίσει το μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και κρίσιμο ζήτημα για το κοινωνικό κράτος και την κοινωνική συνοχή σε περιόδους οικονομικής κρίσης, που είναι η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η υποστήριξη για επιτυχή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία, ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), της σύστασης Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καθώς και την παραπομπή τους στα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) για γνωμάτευση όταν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.

Ειδικότερα στοχεύει:

Στην ενδυνάμωση του γενικού σχολείου ώστε να λειτουργεί για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις, να διευκολύνει την πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προλαμβάνει τη σχολική αποτυχία και τη σχολική διαρροή.

Στην αλλαγή σχέσης του γενικού σχολείου και του Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με το ειδικό σχολείο μετατρέποντας το ειδικό σχολείο σε κέντρο έγκαιρης υποστήριξης των γενικών σχολείων, των μαθητών τους και των οικογενειών των μαθητών της περιοχής του.

Στη διασφάλιση της επαρκούς στελέχωσης των Ειδικών Διεπιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) και των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με στόχο την αποτελεσματικότερη διεπιστημονική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.


 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ - ΑΠ3» (MIS 453706) ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες ? προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Δευτέρα, 02 Μαρτίου 2015

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3»


ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΕΣΠΑ 2007-2013

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες ? προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

  1. Δράση 1: Εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Η Δράση 1 περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες για την αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της Πράξης, καθώς επίσης και την πρόσληψη και μισθοδοσία των Εκπαιδευτικών μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών για την εφαρμογή των καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επίσης, περιλαμβάνει την πρόσληψη και μισθοδοσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του αναγκαίου Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Επιπροσθέτως, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες δημοσιότητας για την ορθή προβολή της Πράξης και διάχυσης των αποτελεσμάτων της..
  2. Δράση 2: Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών (σύμβουλοι ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Η συγκεκριμένη Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων σχολικών συμβούλων ειδικής αγωγής και γενικής αγωγής, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές για τη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι σχολικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας με τη χρήση των Τ.Π.Ε. για την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διάχυση της γνώσης.
  3. Δράση 3: Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Συγκέντρωση και Συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων. Η Δράση 3 περιλαμβάνει την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τη συγκέντρωση και συμπλήρωση εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών και ειδικών εργαλείων για άμεση αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς για την εξατομικευμένη υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  4. Δράση 4: Φυσικό αντικείμενο της δράσης είναι η αποτίμηση της υλοποίησης της Πράξης.

amea2015

Δραστηριότητες

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Κυριακή, 05 Οκτωβρίου 2014

Χρήσιμα

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

Υπηρεσίες - Φορείς Εκπαίδευσης

Τοπικού ενδιαφέροντος

Εκπαιδευτικό υλικό - προγράμματα

Ηλεκτρονικές πλατφόρμες

Εκπαιδευτική επικαιρότητα

  • Σχολικά Νέα - Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου φτιαγμένο από Εκπαιδευτικούς και Μαθητές

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ανακύκλωση

Άλλα

sch logo

 

Υπό κατασκευή

Κατηγορία: Πληροφορίες
Δημιουργήθηκε : Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014