Αρχική
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Α ΤΑΞΗ
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων τα τμήματα Α1 και Α2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους τα εξής προγραμματα:
Aσφάλεια στη θάλασσα
Η Δ' δημοτικού φέτος στα πλαίσια των εργαστήριων δεξιοτήτων υλοποίησε το πρόγραμμα "Aσφάλεια στη θάλασσα, στα θαλάσσια σπορ και στο κολυμβητήριο".
Το Safe Water Sports εστιάζει ιδιαίτερα στην ασφαλή ενασχόληση των παιδιών με τη κολύμβηση, τα θαλάσσια σπορ και λοιπά παιχνίδια της θάλασσας. Είναι κοινή διαπίστωση όλων ότι στην Ευρώπη και σε χώρες με λιγότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής από ό, τι στην Ελλάδα, δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στη μάθηση κολύμβησης από την σχολική ηλικία. Σκοπός του προγράμματος είναι να διδαχθεί η ενότητα των κανόνων ασφάλειας στη πισίνα, στη θάλασσα, στα θαλάσσια σπορ και να ελεγχθεί η κατανόηση τους από την πλευρά των μαθητών.
Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται τα αποτελέσματα του προγράμματος:
Το παρακάτω βίντεο είναι το αποτέλεσμα του προγράμματος:
Κυκλοφορώ με Ασφάλεια
Η Δ' δημοτικού φέτος στα πλαίσια των εργαστήριων δεξιοτήτων υλοποίησε το πρόγραμμα "Κυκλοφορώ με Ασφάλεια". Η κυκλοφοριακή αγωγή προάγει την ασφαλή οδική κυκλοφορία. Η εκπαίδευση για την οδική ασφάλεια επιδιώκει την ενδυνάμωση της στάσης και των κινήτρων για τη δημιουργία μιας νοοτροπίας, που διαπνέεται από την ασφαλή οδική κυκλοφορία. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποσκοπεί στη διαμόρφωση ενσυνείδητης και υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου από τους μαθητές/τριες στους/στις οποίους/ες απευθύνεται και στην ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση του ζητήματος της εκπαίδευσης στην οδική
ασφάλεια, καθόσον εξετάζει όλες τις παραμέτρους (πινακίδες σήμανσης, συμπεριφορά του πεζού, συμπεριφορά του ποδηλάτη, συμπεριφορά του επιβάτη, ασφαλής μετακίνηση από και προς το σχολείο).
Η διδακτική μεθοδολογία που ακολουθείται και λόγω της φύσης της θεματικής, υπό το πρίσμα μιας ολιστικής προσέγγισης, χαρακτηρίζεται από βιωματικότητα, ενεργή εμπλοκή των μαθητών/τριών, διερεύνηση και διαθεματικότητα (προτείνεται συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων).
Το παρακάτω βίντεο είναι το αποτέλεσμα του προγράμματος:
Εκδήλωση για την Εθελοντική Αιμοδοσία
Λόγω της πρόβλεψης για δυσμενείς καιρικές συνθήκες
που θα επικρατήσουν μετά το μεσημέρι,
η εκδήλωση στο 4ο Δημοτικό Σχολείο ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΤΑΣΕΩΝ – ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Στα πλαίσια του Συλλογικού Προγραμματισμού της Σχολικής Μονάδας, για το σχολικό έτος 2021-2022, ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Δημιουργία κώδικα διαχείρισης εντάσεων – συγκρούσεων μεταξύ μαθητών/τριών στα διαλείμματα».
Βασικοί στόχοι της Δράσης, διάρκειας έξι μηνών, ήταν οι μαθητές να εκπαιδευτούν στους τρόπους αντιμετώπισης μιας έντασης – σύγκρουσης, να αποδέχονται τις συνέπειές της, να υιοθετήσουν και να εφαρμόζουν συγκεκριμένους κανόνες διαχείρισης κρίσεων, να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Στο Σχέδιο Δράσης, εκτός από τους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς, συμμετείχε και η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης ( ΕΔΥ) του Σχολείου.
Μέσα από τις βιωματικές εμπειρίες των μαθητών, κατά τη διάρκεια της Δράσης, δημιουργήθηκε σχετική αφίσα με σαφείς και σύντομες οδηγίες, η οποία αναρτήθηκε σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους του Σχολείου.
Συντονιστής Δράσης:
Στασινόπουλος Δημήτριος
Ομάδα Δράσης:
Τσονοπούλου Αναστασία
Φωτόπουλος Σπύρος
Αντωνίου Ραλλού – Χριστίνα
Σπανού Κατερίνα
Τα μέλη της ΕΔΥ:
Πετροπούλου Παρασκευή, κοινωνική λειτουργός
Τσουκαλά Αλεξάνδρα, ψυχολόγος
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Στα πλαίσια της Ολυμπιακής Εβδομάδας τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν στην φιλία, στον σεβασμό, στην διαφορετικότητα, στον εθελοντισμό και την αλληλεγγύη. Στις δράσεις συμμετείχαν οι μαθητές της Γ και της Δ τάξης.
Υπεύθυνοι Εκπ/κοί
Σοφία Μαλεβίτη
Δημήτρης Οικονόμου
Συμμετέχοντες Εκπ/κοί
Παπαδοπούλου Σωτηρούλα
Γεωργία Σοφιανοπούλου
Aγλαία Τσόπελα
Χαρά Λώλου
Αγγελική Ασημακοπούλου
Δέσποινα Χρονοπούλου
Φωτεινή Καλλέργη
Environmental Projects
Οι μαθητές της Ε’ τάξης, εργάστηκαν ομαδικά στα πλαίσια μίας ενότητας του μαθήματος των αγγλικών, σχετική με το περιβάλλον. Θέματα όπως η ανακύκλωση, η μείωση των απορριμμάτων, τα Μεσογειακά δάση και η προστασία τους, απασχόλησαν τους μαθητές των δύο τμημάτων και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό.
Φωτογραφίες, ζωγραφιές, κείμενα ήταν οι βάσεις για τα projects, που δημιουργήθηκαν για αυτό το τόσο ευαίσθητο, πάντα επίκαιρο θέμα, το περιβάλλον.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Αγγλικών: Αικατερίνη Ξένου
Animals
Ποια ζώα τείνουν να εξαφανιστούν; Που ζουν και ποιες είναι οι συνήθειες τους και ποια τα χαρακτηριστικά τους;
Αυτά τα ερωτήματα απασχόλησαν τους μαθητές της Δ΄ τάξης στα πλαίσια ενός κεφαλαίου του μαθήματος των Αγγλικών.
Οι απαντήσεις δόθηκαν σε μία σειρά από ομαδικά projects, που περιείχαν κείμενα και φωτογραφίες για τα ζώα, που απειλούνται με εξαφάνιση και όχι μόνο.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αικατερίνη Ξένου
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου , Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, το σχολείο μας διοργανώνει δράσεις. Η εκπαιδευτικός της φυσικής αγωγής πραγμάτωσε δράσεις με τα παιδιά της Δ τάξης και με τη συνεργασία των δασκάλων τους. Επίσης, δημιουργήθηκαν αφίσες από τους μαθητές και μοιράστηκαν στις υπόλοιπες τάξεις.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Mαλεβίτη Σοφία
Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί :
Παπαδοπούλου Σωτηρούλα
Σοφιανοπούλου Γεωργία
Καλλέργη Φωτεινή
Ασημακοπούλου Αγγελική
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Ευχόμαστε ολόψυχα το Άγιο Φως της Ανάστασης να χαρίσει σε εσάς και τις οικογένειές σας γαλήνη, αγάπη και υγεία!!!!
Οι δασκάλες και τα παιδιά της Δ τάξης σας εύχονται :
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!!!